12 Dez
14 Dez

EUGLOH: Pharmaceutical Marketing Rush Game

Öffnungszeiten / Beginn:

12. Dezember 2022 - 14. Dezember 2022

Veranstaltungsort:

Online

About

This serious game on Pharmaceutical Marketing is an online management simulation, focused on marketing strategy. It helps participants to develop their understanding and command of the whole marketing decision-making process for health products and drugs, from strategy design to sales execution.

During 6 rounds over 3 days, teams of students are competing for the leadership position at the end of the game (winning criteria is the share price and ads votes).

Host: Université Paris-Saclay

Registration deadline: 08 Dec 2022

Das Event findet auf Englisch statt. Weitere Informationen sowie Hinweise zur Anmeldung finden Sie auf der EUGLOH-Website.

Die European University Alliance for Global Health (EUGLOH) ist eine strategische Partnerschaft zwischen der Université Paris-Saclay, der Universität Lund, der Ludwig-Maximilians-Universität München, der Universidade do Porto und der Universität Szeged im Rahmen der Europäischen Hochschulinitiative der Europäischen Kommission.

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